human evolution
September 07, 2010, 12:10:39 PM
  Home Login Register   *
Welcome, Guest. Please login or register.
September 07, 2010, 12:10:39 PM

Login with username, password and session length
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Samenvatting hoofdstuk 4  (Read 2241 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Ruud
Beheerder

Aantal keren bedankt: 2

View Profile
« on: June 09, 2007, 12:57:25 PM »

Het gaat in Hoofdstuk 4 om praktische mogelijkheden voor spontane en geplande  interventies  waarmee sturend kan worden opgetreden en waarmee storend gedrag kan worden voorkomen, dan wel tijdig kan worden aangepakt.
Flowke

Aantal keren bedankt: 3

View Profile
« Reply #1 on: May 19, 2008, 07:43:07 PM »

Ik ben benieuwd hoe mensen denken over het opvoeden van kinderen en ze bewust maken van fout/slecht gedrag. Steeds meer jongere kinderen komen in het nieuws omdat ze iemand hebben bestolen, verkracht en zelfs vermoord!!  Tegenwoordig is het  al knap als je bijvoorbeeld op je 15de jaar nog niet rookt of nog niks hebt gestolen. Ook qua seksualiteit is de jeugd er vroeg bij. Toen ik 10 jaar was, speelde ik buiten, deed ik aan sport en speelde computerspelletjes. Nu hoor je al van moeders van 12 jaar! Nu is dit een extreem voorbeeld, maar toch gebeurd het. En hoe veel tienermoeders zijn er wel niet? Nu wil ik niet zeggen dat geen enkele jonge moeder een kind kan opvoeden, maar een moeder van 16 vind ik toch wel erg jong om al bewust te zijn van alle invloeden en gevaren voor een kindje.
Pages: [1]
  Print  

Jump to: