Ruud
Beheerder
Aantal keren bedankt: 2
|
 |
« on: June 09, 2007, 12:53:31 PM » |
|
Ieder die dat wil kan via dit forum teksten toevoegen aan dit forum. De toegevoegde teksten worden ongewijzigd geplaatst, tenzij ze beledigend zijn voor andere mensen. Wij willen graag uiteenlopende standpunten publiceren, maar zonder andere standpunten aan te vallen. Laat jouw waarheid horen als antwoord. In het boek "De natuur van mensen" heb ik uitgebreid gebruik gemaakt van de mogelijkheid mijn waarheid te etaleren. Ik hoop op veel aanvullingen, nuanceringen en toevoegingen, die het boek verder vorm zullen geven. Ik ben er zeker van, dat we pas aan het begin staan van een nieuwe kijk op de evolutionaire mogelijkheden van de mensheid. Voor het eerst in de evolutie zijn wij zelf in staat om vorm te geven aan ons DNA door middel van epigenese en genetische manipulatie. Het is het begin van een "brave new world" en wellicht het eind van een brave old world. Jouw bijdrage hier in dit forum kan daar aan een bijdrage leveren. Wie weet zal jouw idee, jouw opinie, leiden tot nieuwe inzichten en hopenlijk tot een betere wereld.
|